Tuesday, June 1, 2010

DUgAAN DARI ALLAH..alhamdulillah

Posted by StokisUbijaga at 12:55 PM
Salam..semua readers..
Alhamdulillah,aku masih di sini untuk menulis coretan untuk saudara dan saudari..
Aku ditimpa kemalangan..
tidak begitu dahsyat sehingga boleh melumpuhkan fizikal badanku namun..
ia mungkin melumpuhkan sekejap keinginanku untuk terus berblogging..
kulit muka ku melecur..
dah tak comel seperti dulu
tapi..
alhamdulillah
aku punya suami yang penyayang..
baru ku faham perasaan orang yang tidak mempunyai wajah yang indah..
hanya sekejap cuma
nikmat telah Allah tarik
namun..
aku rasa lelah dan tidak punya kekuatan untuk tersenyum,..
doakan aku sembuh dari luka ini sahabat..
untuk aku kembali bersama semangat yang baru..

2 comments:

mr.s mi-G on Tuesday, June 1, 2010 at 1:05:00 PM GMT+8 said...

uikkss???!!ko xcident?bile? kt ner?teruk ker?

StokisUbijaga on Tuesday, June 1, 2010 at 1:12:00 PM GMT+8 said...

bkn ler..xcident kt umah sndri..minyak panas kena kt nuka aku especially idung..huhu..dh tak comel dah..uwaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez