Thursday, June 17, 2010

Spain kaLah?uwaaaa...

Posted by StokisUbijaga at 9:01 AM
Aku xtau kenapa tapi aku memang amat2 teringin nak tgk Spain..aku bkn fanatik or ape tp ntah,aku suke kot tgk jersi spain..cantik warna die..ye lor,aku kan suka merah..hehe

Tapi,bile aku tengok sejarah perlawanan Spain vs Switzerland, tak pernah satu pon Switzerland menang..Yes,memang takde masalah..

tapi,bile aku tengok perlawanan permulaan Spain, aku dah agak, dari muka diorang lagi, diorang oVer confident..ye la, tak pernah kalah..

Dalam hati aku ni cakap, kompem kalah la Spain ni..

haaa...kan dah menjadi kenyataan..

Switzerland menjaringkan gol sulungnya di Piala Dunia 2010, 1 berbalas 0 mengalahkan Spain..

tula,pemain kesayangan aku Roul dah takde, memang takde mood aku nak tengok..hehe

layankan result akhir jer..selebihnya, aku berangan pula jadi penyiasat CSI..wakakaka..

jadi kawan-kawan, kita ambil iktibar ye dari semua yang berlaku ni..

  1. Jangan over confident ok sebab kita tak tahu apa yang akan berlaku di hadapan kita
  2. Jangan putus asa walaupun anda telah kalah 15 kali tapi mana tahu, kali ke-16 anda menang pula. .

1 comments:

mr.s mi-G on Friday, June 18, 2010 at 4:22:00 PM GMT+8 said...

beselah tu..adat pertandingan.ade kalah ade menang..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez