Monday, July 5, 2010

Awak kena cari identiti sendiri..yeay,Mentor!

Posted by StokisUbijaga at 12:59 AM
Salam..lame tak menghapdate,jadi aku updatekan keputusan Mentor the latest..Juara mentor kali ini ialah


MOHD...
tahniah!tahniah!..
actually,dah lame aku tak tengok konsert Mentor oleh kerana kehangatan Piala Dunia 2010..
Aku tengok Mohd dulu takde la seterer seperti malam ni..
dan yang paling aku budget terkeluar awal ialah MOhd..
tapi,aku terleka sebentar dengan kehangatan wakawaka shakira..
aku amatla terlupa pada Mentor yang satu ni..
lastly,malam ni aku tengok
dan memang aku sangat kagum
Ziana Zain memang berjaya jadikan Mohd seseorang..
dan betol,
Mohd ade aura yang tersendiri..
anyway,tahniah pada semua nya..
kerana berjaya menjayakan sebuah lagi program realiti..


0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez