Friday, July 30, 2010

conFused??tolong..tolong...

Posted by StokisUbijaga at 1:04 PM
Adeh..aku rasa macam seram sejuk la plak nak duk kt company ni..\
nak tau sebab ape?

owh,lupe,aku tak pernah cite pasal diri aku kan?

sebenarnya aku seorang executive yg berkerja di sebuah company chinese..swasta la ni..
company contractor..
so,aku ni dalam kekeliruan yang amat sangat sama ada nak stay ataupon carik keje lain?

nak tau sebabnya?

baru-baru ni, company aku ade terima job untuk bina sebuah convention centre bagi pihak gereja..
jadik,aku ni kan rajin,so,aku carik la perihal tentang convention centre ni..
aku ingtkn c.c ini hanya sekdar anjurkan aktiviti biasa..yela,same macam c.c yg lain..adakan mkn malam, discussion,meeting,conference..
tapi,rupenye c.c yang lagi satu ni menjurus kepada kegiatan keagamaan diorang..
aku takleh sentuh dalam-dalam lagi coz ni memang isu sensitif..
tapi sbg seorang Islam, dan aku jugak tau kegiatan keagamaan ini amatlah giat dijalankan di negara kita ni, aku taknak terlibat dalam sebarang bentuk yang menyalurkan bantuan untuk kemajuan pusat kegiatan agama diorang..bak kate kawan aku, paling sikit,saham dosa aku masih ade selagi gereja tu digunakan..huhu..tolong..tolong..

kepada bloggers,ade tak sesapa yang tau kekosongan kerja di Negeri Sembilan..jurukur bahan..
aku rase memang nak benti kerja sekarang..tolong aku..huhu

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez