Thursday, July 8, 2010

peningnya kepala..haram ke tak ni?

Posted by StokisUbijaga at 4:43 PM
Aku baru nak syok-syok meminati program Halaqah Sentuhan Qalbu kat tv9 tu tp time tu la jugak kuar fatwa dari Jabatan Agama Wilayah Persekutuan mengatakan ESQ tu haram. Sila rujuk..
 
http://www.muftiwp.gov.my/pmwp/profail_jabatan_files/fatwa_esq.pdf..

memang la tak mengharamkan halaqah sentuhan qalbu tu tapi pengajarnye dari ESQ training..aku rujuk ustaz zaharuddin punya artikel
 
 
ESQ takdelah sesat cuma satu teknik baru penyampaian dakwah..
mungkin ter 'over' sikit tapi Ustaz Zaharuddin dah suruh orang ESQ perbetulkan..
aku tak nampak ape-ape masalah pun..
mungkinkah aku ni ke kurang agama ataupun ntahla..
aku harap mufti WP buat satu penjelasan lanjut mengenai perkara ini..

p/s:pelikkan?

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez