Wednesday, April 28, 2010

sebenarnya takut2 tapi nak masuk list jgk...

Posted by StokisUbijaga at 2:02 PM

aku mmg menantikan edisi jelajah blog Ben Ashaari coz really like his entry so much..rase mcm teruja nak join tapi Ben,sori,blog ni xbape nak menarik sgt..baru saje ditubuhkan..

kepade sesapa yang nak diterjah blognye,sila2 la join edisi jelajah blog Ben Ashaari edisi june punye..

Syaratnya amat mudah sekali :

1 ) Header BEN ASHAARI BLOG
-dah ade kat ats tu... BESAR PUNYE.hehe

2) Berikan nama samaran anda dan nama blog anda ... Ceritakan latar belakang blog anda .. Lagi panjang lagi best ...

nama samaran =
isyahizzati..name samaran ni dah digunekan sejak di bangku skolah lagi..stat pandai internet...sbnrnye name tu diambil sempena gabungan name dua watak dalam novel aku yang tak pernah diterbitkan coz pembikinan novel tersebut terhenti sekerat jalan ats kesibukan hidop sbg student (budget popular..hee)

nama blog =
selepas lafaz itu...nama ni ade simbolik sebenarnye..coz br sebulan jagung menapak ke alam rumah tangga..hehehe..dulu dah ade blog Jika ini Takdirnya tapi blog ini tidak mendapat cop mohor dari tuan empunya hak selepas lafaz itu..delete sudah...hehe..mesti puas memikir ape maksud aku kan..anda kena perah otak sikit ye Ben..hihi

terhasilnya blog ni coz aku ni suke sgt nak menulis..suke membaca n sangat teruja tgk blog2 yang berisi resipi..terutama blog k.hana...
aku ni xlah pndai masak sangat tapi setelah menjadi kepunyaan org ni, kne la pandai masak2 kan..so,aku rase journey utk aku jadi seorang yang profesional bab2 memasak kat dapur ni adlh sesuatu yang menarik utk dikongsikan..so,terhasil la selepas lafaz itu.. sbb tu kalau readers tgk sume resipi kat cni sumenye simple2..bagi aku sikit masa eh untuk jadik pro..hehe

lagi satu, my hubby ade info menarik ttg berjimat..jadik nye,aku nak kongsikan dgn sume org sbb tips berjimat die mmg membantu aku yang boros xpandai berjimat nih..hehe..tapi aku blom post lg entry tu coz blog ni br bebenor..jadi nye,mintak maaf la ben lau xdpt membantu anda utk komen blog sy ni eh..



3) Dari mana anda tau mengenai Segmen ini

of coz la dari blog peberet..k.hana..mulenye terbaca sesi jelajah blog ben yang first2 tuh..pastu,stat dari tu trus menerus jengok blog ben untuk tgk perkembgn terbaru..hehe

Kemudian pastekan link anda di sini ... tu jeeee.. mudah bukan ??? hehehe ... sapa cepat dia duluuuu



p/s: siap sudah..sudi2la yer ben bertandang..trime kasih

1 comments:

Azrul Hisham on Thursday, May 6, 2010 at 3:44:00 PM GMT+8 said...

salam ziarah dari blog ben :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez