Tuesday, May 25, 2010

aku pon suke makan jugak..

Posted by StokisUbijaga at 4:33 PM
salam semua..hah..dah dapat contest yang besh...kikiki..aku suke bab-bab makan nih..tak caye tanya husbenku..(eh,bila plak korang kenal die kan?hihi)


hah..syarat2 dia lau nak tau klik jer kat gambar si pembuat kontest ek..
ok,aku dah jadik follower dia yang ke-225..
cantik-cantik pulak nombor ari ni kan..
hehe
gambarnye..jengjengjeng...

TARAA!!


hahaha..kelakar gila bile ingat time nih..ini jela satu-satunye gambar aku yang disnap masa makan sebab aku ni tak suka ambik gambar yang tak senyum (happening tak aku?hehe)...
masa makan pizza ni tak tau pon kena snap gambar,tau2 dah ade je gambar ni..
so,pada tuanpunyabelogyangbuat kontest ni ,hopefully menepati syaratlah yer..

2 comments:

Yana KenJa on Tuesday, May 25, 2010 at 7:08:00 PM GMT+8 said...

thnx yer join contest...^_^
yer.yer.....da menepati syarat....=)

StokisUbijaga on Wednesday, June 2, 2010 at 10:16:00 AM GMT+8 said...

tenkiu jugak sudi singgah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez