Tuesday, May 18, 2010

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

Posted by StokisUbijaga at 11:01 AM

JELAJAH BLOG versi 4.0 BEN ASHAARI

Nak yang mane satu Ben?aku letak dua-dua sekali menunjukkan kesungguhan aku menyokong belog mu..hihi



Nama aku masih lagi tak berubah,stil isyahizzati..tapi name sebenar izzati la..(eh,name samaran kan,pesal sibuk2 bagi name sebenar ni?hehe)
Okeh,blog ini bername Selepas Lafaz Itu sebab usia blog ini belom pon mencecah 2 bulan selepas hari pernikahan daku..ye lor,dulu aku dah ade blog tapi blog tu dideletekan atas sebab2 tidak memiliki lesen yang sah..bkn pe, blog tu masa zaman studi dulu,jadinye banyak entri yang masih kebudak-budakkan..mungkin blog ini ade gak yang kebudak-budakkan tapi aku akan try mengisi belog ini dengan bahan-bahan bermanfaat..
aku wujudkan blog ini untuk berkongsi pengalaman aku melangkah ke alam baru,macam mane nak jadi seorang isteri yang solehah..perjalanan untuk menjadi isteri solehah..resipi2 baru yang aku dah cube..ade gak resipi yang aku punye sendiri..ape yang terjadi dalam hidup seharian..ape yang aku baca yang boleh jadi topik..lagu-lagu aku suke,muvee yang aku tgk..macam2 ade la..
lagi satu,aku sebenarnye nak try jugak dapat income dari belog ni sbb orang kate senang nak dapat income kan..so,sambil makan ABC, sambil tu boleh tengok TV kan?ape tah aku merapu ni Ben..
Aku memang peminat setiamu Ben..walaupon aku jarang memberi komen atas kesibukan yang melanda diri ini, aku tetap lihat kamu setiap hari..aku tau jelajah blog ni direct drpdmu sendiri..
Ingatkan dah tak boleh masuk sebab Ben pernah jelajah blog picisan aku ni tapi rupe2 nya dibuka pada semua kan..yer,aku nak tergolong di dalam senarai murai,merak ke, helang ke..tak kisah ler memane..hee


p/s:Aku masih lagi tidak menunaikan janji ku untuk masukkan entry hagemaru jimat aku, sabar ye kalian..

2 comments:

Azrul Hisham on Monday, May 24, 2010 at 5:13:00 PM GMT+8 said...

salam ziarah dari blog ben :)

StokisUbijaga on Tuesday, May 25, 2010 at 8:44:00 AM GMT+8 said...

w'salam..
sila-sila..sy pun dah follow blog awak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez