Friday, May 14, 2010

award lagik..yeay

Posted by StokisUbijaga at 4:09 PM
sila tepuk tangan sume..ni award baru sampai dari rumah cikpn.belleshah..sowi2,i lupe u lagi dlu join wifey club dari i..hehe..menarik kan idop berumah tangga?hihi

ni dia award nye..
sape pn.belleshah ni di mata i?
bagiku, dia adlh besfrenku..yang jujur dgn diri die sndri..klu tak suke,die ckp xsuke..
dlu die pnh jadik roomate aku kt utm..byk mende yg kitorg gaduh kngsi bersme..hehe
especially, ttg kisah abg kesygn dia tu..yg penting aku tahu kisah mereka..hehe
aku sayang dia sbb dia mmg besh..time kasih belleshah coz jadik kawan aku..

2 comments:

mr.s mi-G on Tuesday, May 18, 2010 at 12:29:00 PM GMT+8 said...

sayang kamo jugak izzati.ahaks.terharu aku bace.sob3.

StokisUbijaga on Tuesday, May 18, 2010 at 12:34:00 PM GMT+8 said...

mrs.belle..
kikiki..i rindu saat2 kite di utm dlu..i pon terharu jugak..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez