Friday, May 7, 2010

Hepy Mother's Day sume ibu,mama,mak,ummi,mami

Posted by StokisUbijaga at 9:49 AM

Hari ni kat Hot FM,topik pagi nye "Rahsia ape yang hanya Mak dan Anda sahaja yang tau"..

Terharu sbnrnye dgr coz rmi yang tepon sume besh2 citenye..tapi aku?..

lagi byk berahsia drpd mak coz aku lebey rapat dgn ayah.. tak tau la knp tp ntah,aku ni kot yang bermasalah..huhu

tapi aku ttp sygkan mak..sbb mak dgn ikhlas hatinya melahirkan aku, mendidik aku, jaga makan pakai aku, basuh sh** aku, semuanya mak buat tanpa mintak balasan..



bile dh ber umah escalator nih, baru aku tau erti rindunye aku pada mak..
ye lor,dlu lau nak balik,sasuke hati aku jer bile2..

la ni, i kena tgu cik abg dlu br leh balik..ye lor,mane besh nk balik sorg2..tak romantik tau you ollss ni..eh?pe aku carutkan nih..hikhikhik

neway,mmg SAYA SAYANGKAN MAK SANGAT2 INFINITY..

SELAMAT HARI IBU PADA MAK SAYA DAN KEPADA SEMUA YANG TELAH DAN BAKAL-BAKAL MENJADI IBU KAT LUAR SANE..

sayangila ibu anda semasa mereka masih ada..
hargaila mereka..gembirakan hati mereka..
sesungguhnya mereka dan anda adalah yang terhebat dan anugerah paling agung Allah kepada manusia seluruhnya..
terima la lagu dari saya..(jap2..test mic jap..erm..erm..btolkan sore skit...hehe)

Ibu..Ibu..
Engkaula Ratu Hatiku..
Bilaku berduka,Engkau hiburkan selalu..
Ibu..Ibu..
Engkaula ratu hatiku..

yeah..one more time please (budget sore sedap..hikhikhik.)

p/s:
“Ibu bapa adalah pintu Syurga yang paling tengah. Terserahlah kepada kamu sama ada mahu mensesia-siakan pintu itu atau memeliharanya” (Hadith sahih riwayat Ahmad, al-Tirmidhi dan Ibn Majah)

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez