Sunday, May 16, 2010

Kau mgkin bkn yang pertama tapi Pasti yang terakhir..insyaAllah

Posted by StokisUbijaga at 10:05 AM
Gempakkan tajuk di ats?hee..(budget cun btol aku ni)

Apakah makna tajuk entry sy di atas kepada anda?

Sebelom anda semua jawab, aku la kena jawab dulu,btol x?

besela,kisah peberet semua orang, Cinta..

dulu,
aku pernah terjatuh
jatuh berkali-kali sehingga aku serik
tapi
aku ttp ade CINTA
kerana hati tanpa cinta
ibarat pohon merimbun yang takde buah

kini,
aku telah dimiliki..
oleh seseorang yang betul2 DIA ciptakan untukku..insyaAllah
kisah semalam kujadikan iktibar sepnjang hayat..
jika dikurniakan zuriat..
akn kukongsikan kisahku pada mereka
biar menjadi teladan dan batu loncatan sempadan
buat peneguh iman
buat penyuluh sepnjang jalan..

kerana CINTA..
ramai yang merana
kerana CINTA
ramai yang membunuh insan-insan kecil yang tidak bernama..
kerana CINTA
buang emak, buang keluarga..

namun

kerana CINTA
maka lahirla insan sehebat Rasulullah SAW
kerana CINTA jua
nikmat dikurnia tidak tertanggung akan syukurnya
kerana CINTA
kita diuji olehNYA
kerana CINTA
negara ini aman dan sentosa
dan..
kerana CINTA
ingat ini selalu
Kau mungkin bukan yang pertama tapi PASTI terakhir..insyaAllah

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez