Wednesday, May 26, 2010

bengang tak kalau..

Posted by StokisUbijaga at 11:01 AM

Pemotong 'Q' : Kurang sabar & kurang ajar


Jika anda sedang berbaris untuk membayar tol ataupun sedang menunggu giliran untuk bergerak di lampu trafik, adakah anda berasa marah jika ada orang yang memotong ‘Q'?
Jika anda tidak menyukai kelakuan sebegitu, elakkan dari melakukan tabiat buruk itu. Hanya mereka yang biadap akan memotong‘Q'. Tindakan memotong ‘Q' mementingkan diri sendiri.
Pastikan anda mengikut giliran kerana ia mencerminkan pemandu yang prihatin.

Artikel ni aku amik dari panducermat.org.my

Betul,aku saaaangat setuju dan sokong artikel ni..
Aku cukup tak suka si pemotong Q ni..tak reti nak bersabar..
lagi satu,sebab kan diorang ni la jalan jem..
hari-hari aku ngadap diorang ni, hari-hari jugak aku tension..
takde ker penguatkuasaan tentang benda ni eh?

0 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez