Thursday, May 6, 2010

Slogan Untuk abg eQ...

Posted by StokisUbijaga at 5:05 PM


uih,mcm norman hakim abg kt atas ni kan3..syhh,jap2,asal norman hakim?..aku tak suke orang yang curang..grrr.

STOP!!ish,membebel plak aku nih..sori2 bg.eq, ari ni otak tak centre sgt..hihihi

so,smntare otak tak centre ni, baik sy join contest ni..hehehe

kurasakan something eh --->kuch kuch hota hai

peminat hindustan kot bg.eq nih..pasal tu la letak name blog ni..
tp tym first2 masuk blog ni,mmg agk terkujat,ingtkan blog norman hakim tadi..PANGGG!!asal ko sebut name die lagi nih..


Slogannya:

"hhmmm...saya follow 'Kurasakan Something...' kerana walaupun muke abg.eq macam norman hakim,saya suka gambar-gambar dalam blog ni sbb ade cenderajiwa (taula ko nak menang,jgn nampak sangat..hee)soul yang menceritakan apa yang bg.eq lalui..saya suke sume gambar2 tu dan saya sukela blog ni sgt (walaupon baru je jengok..hehe)..'
[tidak melebihi 30 patah perkataan]

ha,ckup x?ckup kan3..lau terlbih tu bg.eq anggp je sy ckp dlm hati eh..hehe..

ok,siap!!!yeay!!

5 comments:

eqbalzack on Thursday, May 6, 2010 at 5:54:00 PM GMT+8 said...

hahaha...terus ilang penat gi kampus td...

mmg ada unsur kecindan yg abg eq nak...

terima kasih byk2 ye...

nnt bila result keuar abg eq bitau semua...

Unknown on Thursday, May 6, 2010 at 6:29:00 PM GMT+8 said...

salam ukhwah..

semoga berjaya...

ayu minta izin nak follow blog yer...

StokisUbijaga on Friday, May 7, 2010 at 8:46:00 AM GMT+8 said...

bg.eq,time kasih2...

beshnye lau menang..kikiki..

StokisUbijaga on Friday, May 7, 2010 at 8:46:00 AM GMT+8 said...

siti, time kasih..follow la..sila2..

Anonymous said...

apa yang saya cari, terima kasih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 

Yusra's Closet Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez